Mijn aansluiting zet klantgemak centraal.

Continu verbeteren van het portaal www.mijnaansluiting.nl

Mijn Aansluiting biedt klanten laagdrempelige mogelijkheden voor het geven van feedback tijdens en na het aanvraagproces. De tevredenheid van het gehele aansluitproces wordt gemeten middels het Landelijk Uniform Klanttevredenheidsonderzoek (LUKO).

Lees hieronder meer over het Landelijk Uniform Klanttevredenheidsonderzoek (LUKO) en de Klantenpanels die Mijn Aansluiting organiseert.

LUKO

Alle betrokken partijen binnen de aansluitketen streven hetzelfde doel na: een klant die het gehele traject (van aanvraag tot realisatie) zo eenvoudig mogelijk ervaart. 

Klantenpanels

Samen met zakelijke klanten in gesprek over verbeteringen en optimalisaties.

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte over toekomstige ontwikkelingen via de nieuwsbrief van Mijn Aansluiting.